Вітаю Вас Гість | RSS
Субота
03.12.2016, 12:37
Практичний психолог
Ковельського професійного ліцею
Головна Каталог статей Реєстрація Вхід
Меню сайту

Каталог статей
Статті по психології [17]
Вчителю на замітку [22]
Для Вас, батьки [26]
На допомогу класному керівнику [16]
Школа лідерів [9]
"Все в твоїх руках" (сторінка для учнів) [18]
Притчі, афоризми [17]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 321

Форма входу

Головна » Статті » На допомогу класному керівнику

Майбутнє людства без тютюну.(усний журнал,продовження)

Сторінка восьма «Як сказати «ні» у ситуації тютюнової провокації»

   Дякую. Я скористаюся цим, тільки-но в цьому буде потреба.

   Я більше цього не потребую. Мені це не потрібно.

   Не схоже, щоб мені сьогодні від цього стало краще.

   Я не в настрої, тому не хочу цього пробувати.

   Ні, я не хочу неприємностей.

   Коли мені це стане дуже потрібно, я дам про це знати.

   Мої батьки попередили мене, що вони мене вб'ють.

   Коли-небудь іншим разом.

   Ця гидота не для мене.   Ні, дякую.

   Мене «посадять на мілину», якщо бать­ки дізнаються, що я курю.

   Ні, дякую, в мене вистачає неприєм­ностей.

   Ні, дякую, бувають алергічні реакції.

   Я — за вітаміни!   Ні, я вже пробував і мені не сподоба­лося.   Я хочу бути здоровим.

Ведучий 2. Якщо хтось, переглянувши наш виступ, замислиться про шкідливий вплив нікотину, перестане курити або, взяв­ши інформацію до відома, не почне курити, ми старалися недаремно.(актори вихо­дять на сцену.)Ведучий 1. Просто ми ще раз нагадаємо девіз нашого виступу (всі разом):

«Куріння або здоров'я — вибирай сам!»

СКАЖЕМО КУРІННЮ - НІ!   Брейн-ринг

Мета: збагатити знання учнів про шкід­ливий вплив нікотину на організм людини, розвивати пізнавальну активність, психічні процеси, виховувати колективізм, навички здорового способу життя.

Матеріали: спеціально обладнані сто­ли для брейн-рингу, таблиця для впису­вання очків, перелік запитань, вислови «Здоров'я — в наших руках», «Життя без гачка», «Курінню — ні!», «Твоє здоров'я — у твоїх руках», «Майбутнє людства — без тю­тюну», «Куріння — шкідливе для здоров'я. Пам'ятай про це, друже!».

Вступне слово. Психолог. Ти — частина природи, і твій організм функціонує за спільними для всього живого фізіологічними законами. Твоє тіло прекрасне, як у давньогрецьких міфічних богів Аполлона і Афродіти, які тисячоліттями є для людей взірцями краси. Коли ж ти ку­риш, то всі складові тютюну щоденно поволі руйнують твоє здоров'я. На тебе чекають ті самі хвороби, через які разом з тютюновим димом передчасно пішли з життя мільйони

курців у світі. Тож не дозволяй тютюновій спокусі домінувати у твоєму житті.

Ведучий 1. Вітаю всіх шанувальників здо­рового способу життя, противників куріння і взагалі ерудитів! Ось і знову зустрілися ми на цій сцені у поєдинку. Привітаємо наші ко­манди. (Представлення команд, капітанів.)

Ведучий 2. Нагадую правила гри:

   гра триває до 5 очок;   відповідає та команда, яка першою натисне на дзвінок;

   у випадку неправильної відповіді інша команда має право заробити 1 очко, якщо дасть правильну відповідь.

Ведучий 1. Познайомтеся з нашим журі. (Представлення членів журі.)

Ведучий 2. Першими будуть наймолодші учасники. Починаємо гру.

І тайм

1. Яка головна причина зростання числа курців? (Тютюн уміло рекламують.)

2.  Чому люди стають курцями? (Ствер­дження свого «Я», вплив друзів, реклама, ці­кавість тощо.)

3.  Як проявляє себе нікотинове отруєн­ня? (Нудота, блідість шкірних покривів, сон­ливість, запаморочення.)

4. Як у Туреччині карали злісних курців? (Саджали на палю.)

5. Чи завдає курець шкоди здоров'ю ото­чення? (Так. Вони стають пасивними кур­цями.)

II тайм

1. Що ви запропонували б курцям, які вирішили жити без цигарок? (Більше бувати на свіжому повітрі, якщо захочеться кури­ти, брати з собою цукерки, жувальну гумку тощо.)

2. Чи може людина, яка ку­рить, стати винуватцем пожежі? (Так. Непогашена сигарета може спричинити пожежу.)

3.  Як діє нікотин на ор­ганізм? (Це сильна отрута, що впливає переважно на нервову систему, травлення, а також на дихальну і серцево-судинну системи.)

4.  Чому куріння і заняття спортом несумісні? (20 викуре­них за день сигарет змушують серце працювати з надмірним навантаженням, погіршуються резерви дихальної системи, а це для спорту дуже важливо.)

5.       Правда чи ні, що куріння тютюну викликає сильне звикання? (Правда. Куріння викликає як фізичну, так і психологічну залежність.)

У перерві між таймами проводиться ін­формаційна пауза у вигляді гри.

III тайм

1. Який орган, крім легенів, найбільше страждає від наслідків куріння? (Серце.)

2.  Як називається газ, який людина вди­хає під час куріння? (Чадний газ. Він також міститься у вихлопних газах автомобіля.)

3.  Скільки відомих канцерогенних речо­вин міститься в середньому в одній сигареті? 05.)

4.  Якщо людина викурює пачку щодня протягом року, скільки смоли осідає в її легенях? (Близько одного літра.)

5.  Що означає «пасивне куріння»? («Па­сивне куріння» полягає у тому, що ті, хто не курить, вдихають сигаретний дим курців довкола себе.)

IV тайм

1.  Назвіть щонайменше три речі, які неможливо робити одночасно з курінням. (Цілуватися, приймати душ, плавати, грати у футбол тощо.)

2.  Хто з відомих мореплавців завіз тютюн в Європу? (Христофор Колумб.)

3.  На скільки хвилин вкорочує життя кожна викурена сигарета? (На 15 хв.)

4.  До яких хвороб призводить куріння? (Хронічний бронхіт, рак легенів та ін.)

5.  У Росії за царювання Михайла Фе­доровича курців, викритих уперше, карали 60 ударами палиці по ступнях. А що робили тим, хто попадався вдруге? (Відрізали носа або вуха.)

Ведучий 1. Журі підбиває підсумки, зараз оголосять переможця.

(Оголошення результатів.)

Ведучий 2. Дякуємо всім за цікаву гру!


Категорія: На допомогу класному керівнику | Додав: psyholog (21.12.2010)
Переглядів: 1120 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz